Wednesday, April 28, 2010

Great Testimoni


Antara testimoni dari pengguna2 setia ccpp..


Saya nak bagi testimoni saya pasal CCPP ni. Ada byk perubahan lepas saya minum, tapi saya nak citer yg betul2 best jer la.

Saya ni ada masalah keputihan yg agak teruk, sakit belakang dan pinggang semasa mengandung anak ke dua sampai sekarang.. tapi lps minum ccpp saya perasan yg keputihan makin lama makin kurang. Yg sakit2 pinggang plak mcm dah tak ada. Sblm ni saya amik painkiller & ubat antifungus. Skrg doctor dah ckp.. kalau dlm seminggu dua ni mmg dah tade rasa sakit langsung, dah bole stop amik ubat tu sume.

Pastu susu badan pun banyak. Dulu air susu sikit ajer, skrg dah bertambah2 plak, anak pun tade nak meragam sbb kenyang susu dah byk.

Rambut lak dah kurang gugur. Kalau tak tu bgn tido rambut penuh kat bantal, rumah lak merata2 rambut berterabur. Memang seronok kalau minum nmpk kesan. So far ccpp jer yg saya minum byk btul kesan dia. Harga pun murah, tade rasa menyesal pun beli :)

Noni, HTAR Klang


Email testimoni & soalan dari Kak Ann, Gelugor
As'kum Julie
Akak dah ikut mcm julie bagi tau tu. Akak dah minum air byk2 dah.. patut la masa mula2 minum dulu kadang2 pening pala jer, kawan akak tak ada pulak macam tu. Ingatkan tak serasi koko ni ngan badan akak. Nasib baik akak teringat nak sms julie balik. Sorry la akak terlepas pandang bab minum air putih tu. Sekarang ni alhamdulillah dah tak ada pening lagi dah. Agaknya air dah cukup la tu. hehehe

Pastu akak dah perasan, skrg ni senang betul nak membuang. pagi2 nak mandi ni mesti dok membuang dulu. Ringan plak badan rasanya. Ni akak nak tanya, boleh ker akak nak minum lebih dari 1x sehari yer? Mana la tau kot lagi banyak kesan dia pulak.

Jwpn soalan : Boleh minum lebih dari 1 sachet sehari. Tapi kalau minum 1 sachet pun dah memadai, dah boleh nampak perbezaan :-)

Email repeat order dari Noraini KL



komen dari fb


SO, ANDA TUNGGU APE LAGI?? CUBA DULU, BARU ANDA TAU HASILNYA YANG MENAKJUBKAN...

0 comments: